Najčešća pitanja
Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro ili Amex platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje. Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate i obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu. Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke: Broj kartice, Datum isteka i CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.
Ukoliko je transakcija uspešna bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspelo, bićete vraćeni na naš sajt sa informacijom o neuspelom plaćanju i moći ćete da ponovite plaćanje ili da izaberete drugi način plaćanja.
Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i banke Intesa, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmenjuju. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sva plaćanja će biti obavljena u dinarima (RSD).
Sva plaćanja će biti obavljenima u dinarima (RSD). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, dinarski iznos transakcije će biti konvertovan u settlement valutu Banke (EUR) prema kursu Narodne Banke Srbije. Pri zaduživanju Vaše platne kartice, već konvertovan iznos će se konvertovati u Vašu lokalnu valutu, prema kursu koji primenjuju operatori platnih kartica.
Možete platiti sa računa firme. Potrebno je da u okviru načina plaćanja odaberete opciju plaćanje putem uplatnice.
Možete, ali je potrebno da to uradite u roku od 30 minuta nakon poslate narudžbine. Narudžbinu možete otkazati telefonski pozivom na broj telefona +381 64 179 74 89 ili slanjem e-maila na [email protected]
Postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima to možete uraditi su opisani Reklamacije
Ukoliko ste nakon poručivanja primili e-mail od nas sa potvrdom porudžbine i ukoliko Vas je kontaktirao naš prodavac, budite sigurni da je vaša porudžbina evidentirana.
Potrebno je da kliknete na dugme Prijava/Registracija, a zatim na link Zaboravili ste lozinku?, nakon čega će biti potrebno da unesete Vaš E-Mail na koji ćemo vam poslati link za resetovanje lozinke.
Od trenutka kreiranja narudžbine rok isporuke je 5 radnih dana u slučaju plaćanja robe pouzećem. Za narudžbine čije plaćanje se vrši avansnom uplatom putem elektronskog bankarstva ili uplatom u banci ili pošti, rok za uplatu je 5 dana od dana potvrde narudžbine, a rok isporuke je 5 radnih dana od evidentiranja uplate. Uobičajeno vreme za isporuku je 2 radna dana. Detaljnije o isporuci možete pročitati OVDE